> dan sonra doldur beni

1 Eylül 2010 Çarşamba

Kuzu kuzu geldi ...

Yeni albumu Adini Kalbimi Yaz ciktigindan beri dınleyerek konser gununu bekledim. Ama Agustos ayında iki aksam sahneye cıkacagını ogrenip bilet bulamayınca kahrolmustum. Yogun istek uzerine diye afislerını gurunce, hemen aldık biletleri.
Gecen sene de gitmistim bu sene de degisen bisey yok muhtesem bir konser izletti Tarkan bizlere.
O kısa boydan boyle mukemmel bir ses ve muhtesem sahne performansı beni benden aldi dogrusu..
Eski ve  yeni sarkilarina tıklım tıklım dolu Harbiye eslik etti. 30 agustosta gittik biz dun aksam agustos sonuyla 7. gecesini sahne aldi.
Gecenin sonunda yogun alkis uzerine 2 kez sahneye cikti ama "kendini bilmez insanlarin" minder sovu, sahne de Tarkan'ı kim vuracak yarısına donunce gece tatsız bitti...

Tarkan severlere mujde ;) 4-7 Eylul de yogun ıstek uzerine yine Harbiyedeymis ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder