> dan sonra doldur beni

5 Temmuz 2011 Salı

Dans Aşkına

Spor yapma isteğimin çok yoğun olduğu günler de kanıma girdi dans!
2007 senesinde 1 ay gitmiş sonrasında zamansızlıktan bırakmıştım. Bu sefer başlarken 2-3 ay gider temel hareketleri öğrenir latin gecelerinde dans ederim yeter diye düşünmüştüm.

Ama öyle olmadı, iyi ki de olmamış 7 aydır çok severek dans ediyorum! Sevmemin en buyuk sebeplerinden biri de bana güzel yüzlü güzel yürekli bir dost kazandırması olsa gerek..

Hatta o kadar sevdim ki dans etmeyi 3 haftalık eğitimle resital gösterisine bile çıktım ;)

Spor yapmaya vaktiniz yoksa benim gibi spor yapmayı sevmiyorsanız kapın sevgilinizi eşinizi dansa gidin.
Gittiğiniz geceler de birlikte dans eder aile kavgalarının çıkmasını da önlemiş olursunuz.
Bacak kaslarını çok güzel çalıştırıyor şekle girmenize yardımcı olduğunuda dip not olarak ekliyor videomu huzurlarınıza sunuyorum...


*** İlk sahne heyecanımı, ve profesyonel olmadığımı düşünerek hatalarımı mazur görünüz :)

Sevdiklerinizle eğlenceli ve dans dolu günler dilerim ;)

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder