> dan sonra doldur beni

27 Temmuz 2011 Çarşamba

İncir Receli

Bana nefes alan hiç bir şeyi sevme hakkı vermediler bende İncir Reçeli'ni sevdim..


Sanırım filmde en çok aklımda kalan cümle bu oldu.
Şubat ayın da girmişti vizyona hep aklımdaydı ama kısmet olmadı yoğunluktan koşturmaca dan. Sonra sıcaklardan bunalıp sinemaya gidelim dediğim bir gün aklıma geldi, Kadıköy de küçük bir sinemada buldum. Ve hemen soluğu akşam sinemada aldım.
Sanırım tek üzüntüm, keşke daha erken gitseydim ses sisteminin ve görüntü kalitesinin iyi olduğu bir sinema da izleseydim olabilir.

Filmin kısaca konusuna gelince;  Aşk, duygusallık, pişmanlık ve  ….. (ipucu vermek istemiyorum bütün büyüsü bozulacak çünkü :) ) barındırıyor.. Aytaç Ağırlar'ın ilk uzun metraj filmi olan incir reçeli gişe yapmayan ama izlediğiniz de sizde keşke daha önce izleseydim duygusu uyandıran bir film.

Sizi silkeleyip kendinize getirecek cinsten şahane bir sinema filmi olmuş. Varsa sevdiğinizin elinden tutun, yoksa arkadaşınızı alın hala gösterim de olan sinemalarda izleyin.

İzleyemeyeceksiniz şayet benim yapacağım gibi DVD sini alın mutlaka izleyin..

Dün akşam izledim ama rekor hızla hemen bugün blogta yazıp :) gidemeyenlere ve gitmek isteyenler geç kalmayın demek istedim..

Filmden önce dinleyip, söz ve müzigi başrol jönümüze (Halil Sezai) ait olan şarkının tamamını arayıp bulamadığım videoyuda  sizlerle paylaşayım..

İyi seyirler,


2 yorum:

  1. bende bu sabah dvd den izledim ve senin dediğin gibi keşke daha önceden izleseydim dedim gerçekten etkileyici bir film

    YanıtlaSil
  2. Hemen alacagım DVD sini tekrar izleyecegim ..

    YanıtlaSil